Crash

Rugby imorse. Mycket roligt och jobbigt. Känslan när man drar ner en i marken stenhårt och sedan tar bollen är grymt härligt. Det var första gången för mig idag men jag tror att jag ska tillbaka imorrn, om min höft vill det. Landade på den ett par gånger. Dessutom sprang jag rakt in i en kille och tappade andan. Konstig känsla ändå. Har aldrig upplevt det innan. Allting blev helt tyst och jag hörde mig själv försöka andas. Men efter ett tag flöt det örstodändå på och vi körde några matcher. Efter några misslyckade blockningar förstod jag vad jag skulle göra och allt blev mycket roligare. Sitter nu hemma och ska snart till att äta.
Sen borde jag göra något av denna dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0