The surprise

Oj, var det verkligen 2 veckor sen sist. Hehe. Men jag har ursäkter så det är ingen fara.

Sen sist: Gymnasiet: Ganska grymt ändå. Det bästa med det hela är att man har respekt. Att gå i mitten av korridorerna och kolla ner på alla ettor som går åt sidan för en är en fräck känsla. Och de flesta är inte ens upp till hakan på mig. En hel del har ändrats. Dock kan jag inte riktigt komma på vad det är men det har ändrats i alla fall.
Jag tänkte att jag skulle vara med på uttagningen av rugbyn detta året dessutom. När syrran var på plan och slog undan motståndare ville jag väldigt gärna vara med. Det var väl delvis också för att dom vann, men vi ska vinna hårdare detta år.  Men första träningen nu i helgen kommer jag inte att kunna vara med på för att jag ska åka buss. Buss till Linköping och träffa folket jag jobbade med på Klintagården i sommras. Dessutom ska jag få träffa Jenny och Lydia! Underbart!

Idag har jag degat i 3 timmar i skolan sen blev det att åka stan runt på buss med jonte för att komma till monokrom för att spela lite trummor. När jag lite senare kom hem var det någon kille som hette Johan och undrade om jag ville spela i deras band. De spelade Metal-musik och det var ju tyvärr inte min smak av musik.
"Nej tack. Jag har redan något på gång."
"Okej. Säker?!
"Ja"
"Jaja, men lycka till!"
"Tack detsamma!"

Undra om han hörde mig när jag spelade på en av monokroms replokaler. Och jag som spelat i ungefär 4 månader...

Tack för idag!

Help!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen! Något att läsa, mkt trevligt:) hoppas det inte blir bloggtorka i två veckor till nu;P Kram

2009-09-03 @ 18:11:53
URL: http://sarahcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

hehe ledsen men det är buss vi tar ;) grym blogg, /trogen läsare! :D

2009-09-03 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0