Are you gonna be my girl?

Yeah!

Nu har bandet kommit igång nästan på riktigt. Nu ska vi bara komma på lite egna låtar och texter och sen är vi på gång! Låten ovan har satt sig i alla fall. Det har nog även No one knows. Jag kan det hur som helst.

Sen senast har inte livet ändrat sig så mycket. Jag har varit helt ensam i huset från lördag till tisdag. Det var både skoj och ensamt. Mest skoj, tror jag. Det verkar som om mitt intulektuella jag inte kommer på så mycket mer att skriva om.

Jag kom inte med i rugbyn. Det kanska berodde på att jag var sjuk som ett as på uttagningen men ändå. Hade varit väldigt kul att spöa dessa staggnister. Men det får vänta två år. Då ni. Akta er.
Nu undrar ni varför det står två år och inte ett år, eftersom att jag går årskurs två i år. Jo, damer och herrar, det är nämligen så att jag ska hoppa på ett flygplan som ska föra mig över Det Stora Blå till Möjligheternas Land. Där ska jag vara i lite mer än en Snö-Till-Värme-tid.
Ja, det kommer att bli AWESOME.

Tills senare.
Tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0