Sweet Remedy

Hur stor tror ni är chansen att men får en fågelskit på sig? Jag vet inte, men jag vill gärna veta. I alla fall. Nu har bandet hittat sitt slutgiltiga namn. Sweet Remedy. Så bort med den slumpmässiga foten och här kommer ljuva botemedlet. Vi ska ha spelning den 18 December om någon är intresserad. Hoppas även vi ska spela på musiktävlingen den 6 November i Emmaboda. Just nu har vi bara covers men Jonte den lille löken, har kommit på en låt och Emil har idéer. Själv spelar jag det dom säger eller det jag hör från den vanliga låten. Jag är ju så experientiv med trumorna.

Idag blir det rep. Som igår, fast idag. Om fyra dagar är det Linköping som gäller. Tar tåget med Ellen och Angelica till någonting som heter Smaka och Se. Hade hoppats på att fler av de jag ville kunde komma, men det fanns hinder för alla. Men det blir att träffa nytt folk och träffa Calle också. Jaja, det var väl allt denna morgonen bjöd på.

Kommentarer
Postat av: Jenny

syns på fredag!

<3

2009-10-24 @ 18:26:03
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: syrran i tysklandet

åhh va roligt me spelning :D det måste nån filma så jag får se sen då!!

Kommer gå kalas ju :D

2009-10-26 @ 13:07:04
Postat av: Syrran

Hurra vad roligt med spelning!! coh vilken tur att det just är den dagen då jag kommer hem!! Jag kan filma, om jag nu har hunnit hem till tidslaget då det gäller, hur dags är det brosan?

2009-10-26 @ 15:25:22
Postat av: Frida

Jag, Cajza, Frida och Lisa kommer på kvällarna...så vi ses kanske nåt :)

2009-10-28 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0