Personer

Vad rubriken säger stämmer. Denna tid från 13/4 till 15/4 har jag varit med personer. Personer från Nybro. Personer som har fastnat i mitt minne sen mindre än två år sen. Gustav, Daniel, Maria och Josse ( Som jag i och för sig inte lärde känna för två år sen utan ett tag efter det) heter dom. Och jag kunde inte hindra tankarna från att glida iväg till Konfatiden, Smaka och Se-tiden och alla de andra gångerna vi har träffats. Även längtan av att träffa Skänningeborna huggde till ibland. Men i allafall, tack för dessa dagar och jag verkligen hoppas att vi ses snart igen med ännu fler personer.



Härligheten själv.

Kommentarer
Postat av: klydiaa

åh. ja ska läsa din blogg.



2009-04-15 @ 20:17:46
URL: http://lydiaamanda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv. från blogg.



Tack. Och jag saknar dig.

<3

2009-04-16 @ 18:12:18
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0